facebook

 

ՆՈՐՈՒԹՅՈԻՆՆԵՐ


ԱՍՏԾՈ ԽՈՍՔԸ ԿԼՍՎԻ ՆԱԵՎ ԺԵՍՏԵՐԻ ԼԵԶՎՈՎ Ս / թ նոյեմբերի 22 -ին կրթահամալիրի ...
Իմանալ ավելին
Աստվածաշունչը թարգմանվել է ժեստերի լեզվով   24 Մարտ, 2017   Արարատյան ...
Իմանալ ավելին
ԼԽՈՒԵ հատուկ կրթահամալիրը դարձել է հարթակ <<Թ Ե Լ Ա Դ Ր Ու Թ Յ Ա Ն>> համար: ...
Իմանալ ավելին
Կազմակերպվել է սպորտլանդիա լսողության խանգարումներ ունեցող երեխաների ...
Իմանալ ավելին
Հայաստանի Խուլերի միավորում. Armenian Deaf Society Միջազգային համաժողով   2017 թվականի ...
Իմանալ ավելին
Հաշմանդամություն ունեցող երեխաների համերգը ՆԱՄ-ում 15:20, Դկտ 7, 2016     ...
Իմանալ ավելին
Ղուկասի ավետարանը՝ ժեստերի լեզվով   [bt_youtube url="https://youtu.be/MnPmKA1yjCA" width="400" height="260" ...
Իմանալ ավելին
Մեր կրթահամալիրի սաները հյուրընկալվել էին Սիլվա Կապուտիկյանի անվան թիվ 145 ...
Իմանալ ավելին
Շանթ TV-ն մեր կրթահամալիրում [bt_youtube url="https://youtu.be/6Ia3aNuJy-g" width="400" height="260" responsive="yes" ...
Իմանալ ավելին
Prev Next

ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ

ՆՈՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

ՏՆՕՐԵՆԻ ՊԱՇՏՈՆԱԿԱՏԱՐԻ ՆՇԱՆԱԿՈՒՄ ՄԵՐ ԿՐԹԱՀԱՄԱԼԻՐՈՒՄ

Picture2.jpg

Երևանի լսողության  խանգարումներ ունեցող երեխաների հատուկ կրթահամալիրում 2019 թվականի փետրվարի 11-ին  ԿԳՄՍ նախարարության հրամանով, տնօրենի պաշտոնակատար է նշանակվել Խ. Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական  համալսարանի դասախոս, մանկավարժական գիտությունների թեկնածու Լուսինե Արտաշեսի Բաբայանը` ծնված 1977 թվականի սեպտեմբերի 1-ին, Երևանում:

Լ. Բաբայանը մի շարք աշխատությունների  համահեղինակ է`.,Լսողության խանգարում ունեցող հայալեզու երեխաների լսողական ընկալման գնահատումը խոսքային աուդիոմետրիայի միջոցով (ID: 189), Հայաստանի 4-րդ միջազգային բժշկական համագումարի նյութերի ժողովածու, Եր., հուլիս, 2015, էջ 106-107, Բաբայան Լ.Ա., Մանուկյան Թ.   <<Հատուկ կրթության հանրագիտարան>>, (համահեղինակ) Երևան, «Զանգակ», 2013,Ազարյան Ռ. և ուրիշներ և այլն:

Գիտական հետաքրքրության ոլորտն է`
Լսողության խանգարում ունեցող երեխաների լսողական ընկալման գնահատում և զարգացում, լսողության խանգարումների վաղ ախտորոշման և միջամտության կազմակերպում, նրանց կրթության, լսողության հետազոտության և շտկման ոլորտում տեխնիկական միջոցների կիրառում, լսողության խանգարում ունեցող երեխաների հոգեբանություն,նեռական կրթության կազմակերպում։

Արտ-թերապիայի սենյակի բացման արարողություն մեր կրթահամալիրում

 

51647884_1469116099887335_2333015489179025408_n.jpg

2018թվականի դեկտեմբերին FLUX technologies կազմակերպության ջանքերով բացվեց Արտ-թերապիայի հրաշք սենյակը` հագեցած բոլոր անհրաժեշտ պարագաներով: 

 51196931_1469116363220642_86206814038786048_n.jpg

"Արտ-թերապիատերմինը (թերապիա արվեստ) առաջին անգամ օգտագործել է Ադրիան Հիլլր (1938)։ Հոգեթերապիայի այս ձևը հիմնված է արվեստի ու ստեղծագործական գործունեության վրա։ 
Արտ-թերապիայի հիմնական նպատակը անձի ներդաշնակ զարգացումն է ինքնաբացահայտման և ինքնարտահայտման միջոցով։

 51311627_1469116763220602_6632356234412425216_n.jpg

Հոգեթերապևտիկ այս ուղղությունը կիրառվում է ինչպես երեխաների, դեռահասների հետ,այնպես էլ մեծահասակների, ծերերի, զույգերի , ընտանիքների հետ հոգեբանական աշխատանքում:

12802871_980884191989042_3393846159589474538_n.jpg

Լսողության խանգարումներ ունեցող երեխաների հատուկ կրթահամալիրի ողջ անձնաակազմն իր խորին շնորհակալությունն է հայտնում FLUX technologies կազմակերպությանը`մեր բալիկներին նման հնարավություն ընձեռնելու և գեղեցիկ անակնկալ մատուցելու համար:

51184407_1469114386554173_6662739546028900352_n.jpg

 

51205042_1469114316554180_9074323443184304128_n.jpg

Բարև, ես խուլ եմ

 

Լուսանկարը` Վիոլետա Մկրտչյանի

Օրեր առաջ ուսուցչիս և ընկերներիս հետ այցելել էինք ԼԽՈՒԵ (Լսողության խնդիրներ ունեցող երեխաների) կրթահամալիր, որը իմ վերջին շրջանի ամենամեծ տպավորություններից մեկն է: Դպրոցը հատուկ կրթահամալիր է, որը զբաղվում է լսողության խանգարումներ ունեցող երեխաների կրթության կազմակերպմամբ և իրականացմամբ: Գործում են կարի, դիմահարդարման, կոշկակարության, գորգագործության, երգի և տարբեր տեսակի խմբակներ, որոնք նպաստում են երեխաների մտքի թռիչքին և մտավոր զարգացմանը: Երբեք չէի եղել նման կրթահամալիրում, երազանք ունեի՝ տեսնել նրանց, շփվել նրանց հետ, նվերներ տալ, գրկել, համբուրել… Եթե անգամ ժեստերի լեզուն չգիտես և չես կարողանում հաղորդակցվել, ամենևին էլ մտահոգվելու կարիք չունես, քանի որ երեխաները հասկանում են քո դեմքի, ձեռքերի և տարբեր տեսակի շարժումներն ու միմիկաները:

Լուսանկարը` Վիոլետա Մկրտչյանի

Լուսանկարը` Վիոլետա Մկրտչյանի

Շատ արագ են շփվում մարդկանց հետ, բավականին ջերմ են, որը և հենց քեզ ստիպում է սիրել այդ փոքրիկներին և ժպտալ նրանց հետ միասին: 

-Հեե՜յ, փոքրիկներ, գիտե՞ք երեխաներն են այսօր այցելելու մեզ:

-Ուուխխ, ինչ լավ է, իսկ մեզ նվերներ բերե՞լ են, -ասացին նրանք ժեստերի հատուկ լեզվով:

-Իհարկե, շատ- շատ փափուկ խաղալիքներ են բերել ձեզ համար, որ ամեն անգամ խաղալուց իրենց հիշեք:

Լուսանկարը` Վիոլետա Մկրտչյանի

Լուսանկարը` Վիոլետա Մկրտչյանի

Նրանք անընդհատ խոսում ու խոսում էին իրենց ուսուցիչների հետ, չարաճճիություններ էին անում, բարկացնում, բայց նաև զուրախացնում էին մեզ: Մի փոքր ցավալի է նաև, որ այդպիսի հրաշքները չեն կարողանում լսել, բայց դպրոցի մեծահասակ աշակերտների խումբը կրում էր հատուկ լսող սարքեր, դրա օգնությամբ կարողանում էին լսել: Մենք այցելեցինք բոլոր խմբակները, ուսումնասիրեցինք նրանց առօրյան, գրեթե մեկ օր միասին անցկացրեցինք. շփվեցինք, խաղացինք և ծանոթացանք: Ներկա գտնվեցինք նաև փոքր միջոցառման, որը հուզեց բոլորիս:

Հասցե։ Հայաստան, Երևան Նորքի այգիներ փողոց, 193 շենք (Նորք-Մարաշ վարչ. շրջան)

Հեռախոս:+374-10-651050  +374-10-651060

+374-10-652114